keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Oo siellä jossain mun


'Odotanko turhaanko sittenkin,
mitä jos vain käy niin kuin muillekin?
Välimatka piinaa ja painaa mua,
kuka päättää ketkä saa onnistua?
Oo siellä jossain mun.'

Kauniit sanat PMMP:n kuuluisassa rakkauslaulussa. Minulle nuo sanat edustaa vauvaa. Tai tarkemmin sanottuna vauvattomuutta. Olen terve, 25-vuotias, kohta avioituva, helsinkiläinen nainen, jonka elämässä on asiat kaikin puolin suhteellisen  hyvin. Kuitenkin koko ajan tuntuu, että elämästä puuttuu jotain hyvin oleellista ja se on oma lapsi. Ja juurikin siitä tässä blogissa on myöskin kyse. Olen lukenut vauvablogeja, hääblogeja, raskausblogeja, mammablogeja sekä muuten vain blogeja, mutta vauvakuumeblogeja on selkeästi vähän, joten heitänpä verkkoni loputtomien blogien viidakkoon. Miltä tuntuu olla suhteellisen nuori aikuinen nainen, jonka elämän kiintopiste ei olekaan korkeakoulu, ura tai villi biletys, vaan äitiyis? Tätä aihetta tulen pureskelemaan tällä sivulla tästä lähtien.

Ei kommentteja: